^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Saturday, January 28, 2012

Fav Song : Mulanya Cinta by Siti Nurhaliza

Assalammualaikum.. Selamat petang. 

Aku antara peminat Datuk Siti Nurhaliza. walaupun tak brape fanatik la kan. Tapi minat la.. Sangat2 minat ngan suara die yang sangat merdu, tambah plak ngan muzik yang best. Sudah tu, lirik lagunye pulak buat aku terawang2.. hehehehe. Tak payah nak terawang sangat la MD kan. ahaks.

Okey, aku nak persembahkan lirik die dlu. Mintak izin ya Kak CT..

Tiada sesiapa dapat melupa
Perasaan cinta pertama
Akan ku ingat selama-lama
Saat pertama jatuh cinta

Kasih Sayang
Senyum mesra bersama
Gurau senda pujuk rayumu
Pasti ku ingati

Apapun juga akhirnya
Aku kan tetap
Mengingatimu dengan setia
Walaupun kau akan pergi
Pasti ku ingati gelora cinta
Kali pertama 

Haaaa haaiiicchhheeeehhhh... layan blues nampak pepetang nih ahaks.. :P

Aku nak citer nape aku ske lagu neh.
First of all, mmg la lirik die best kan.
Tapi maksud tersirat lam lirik tu buat aku lebih tersentuh la.
Aku adalah seorang yang sangat susah nak sayangkan seorang lelaki a.k.a nak menerima kehadiran seorang lelaki lam life aku.
Bile aku da sayang, aku mmg sayang bebetul.
Zaman sekolah, zaman belaja dlu, adalah zaman sesengal n berhingus.
Pada aku aku tak ambil kira la.

Aku ade sayang kan seseorang.
Aku mmg takmo hebah2 kan tuan empunya diri itu kat alam maya neh.
Bayangkan esok2 kalau takde ape2 da, da nak kne remove name ke pic la bagai kan.
Unless aku da kawen, tu lain ar citer die.
So, better la aku tak mention siapakah gerangannye hehehe.
Cuma aku nak kate kat sini, aku memang appreciate sangat ape yang aku dok ade skang nih.

So, bile aku terdengar lagu nih, aku terase sedikit sayu.
Aku terase perasaan bercampur baur.
Aku tak marah, aku tak geram.
Aku cuma sedang belajar untuk menerima hakikat.
Sebab kisah kami nih complicated sket. 
Andaikata ape2 terjadi, kawen ke, terpisah ke...
Aku nak selalu ingat, n aku nak dia tau, diala cinta pertama aku.



I dedicate this song just for u... Abang

Thank you sudi bace :)

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...