^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Wednesday, June 13, 2012

=_=" Rindunye ~ ~

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.

Aku berpuasa selame beberape minggu (dah makan bulan okaaayyyy!!! huhu) dari mengupdate blog. Lame jugak aku tak update ape2 kat blog kesayangan aku yang super duper simple but cute neh hehehe. Entah kenape, ade beberapa kejadian menimpa. Bukanlah kejadian2 tu semuanya yang jadi ke atas aku directly. Dan actually takde penyebab pun untuk aku tak mengupdate belog neh.. Cuma bila bukak je belog, aku nyer otak pun terblock.. haha.. Sudahnye bace belog kawan2 yang sentiasa mengupdate n super duper great..

huuuhhh... -__-" alasaaaaaaannnn... tu la die.. suke bagi alasan..

Ape pun... Sekarang terase semangat balik nak mengupdate blog kesayangan. ehehehe... Mujur la aku nye blog nih bukanlah blog yang mengetengahkan info-info terkini mahupun resipi-resipi masakan hatta fesyen-fesyen terbaru. Hanye personal blog yang bese-bese je.. eheeee...

Sekarang rase riiiinnnnduuuuu sangat... nak update blog.. Pening where to begin.. Which one should i share first? Hehehe of course i prefer to manage which one comes first hehehe.. All of them are my precious journey.. Mintak-mintak tak miss satu pun la heeee..
poyonye akuuuuhhh...

Baiklaaahhhh... kite mulekaaaannnn sekaraaaannnggg!!!!! :P

" Ya Allah, semoga hari ini lebih baik daripada semalam, esok, lebih baik daripada hari ni, dan hari2 mendatang lebih baik daripada hari2 sebelumnya"

Thank You Sudi Bace ^__^

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...