^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Monday, November 12, 2018

2 Years Update?? WOwwwoooowww!!!

Bismillahirrahmanirrahim

Assalammualaikum

Pergh.. Nampaknya lepas 2 tahun tak update apa apa, aku sambung lagi 2 tahun. Dengan tak update apa apa jugak. betapa terrornya aku. ( Haha sindir diri sendiri)

Okay, Alhamdulillah. setelah mendapat kesedaran, aku pun bangkit dari tidur yang panjang kahkah.
Bukan apa, aku terlalu sayangkan blog aku ni. Aku jugak frustrated sebab tak dapat terus berkarya (karya sangat) dekat blog yang dah usianye 10 tahun ni. Sepatutnya dah banyak yang aku boleh share.

Hurm, you know what? I think i will continue sharing and blogging. Just this time i will do it in different way. Haha, actually not really different la. Just the way i think i may keep on updating and i want to share the backdated event what had happened in 2017 and 2018 hicks.

So, to make it short. I will list down here what i had missed sharing here.

1) 2017 March sepatutnya aku dah jadi isteri orang. tapi tak menjadi sebab aku da batalkan atas sesebab tertentu. Jadi ia di pospone sehingga tarikh yang tak diketahui. (even sampai sekarang still tak dapat tarikhnya) kahkah

2) selepas kejadian batal perkahwinan tu, Ayah dan Mak bawak aku pg menunaikan umrah. which is itu adalah salah satu daripada aku punya idaman (tengok dekat 'My Dream Board')

3) Kedai yang aku khabarkan aku menyewa dulu (di Pudu Ulu) dah di letgo selepas 6 bulan meniaga. Sebabnya akan diceritakan jika ada kesempatan (i will make an entry for this story)

4) I am 'Mak Ngah' to 4 nephew and 1 niece. (Haazique, Naadyn, Qaiser, Aqil, Uwais)

5) My sister in law further her study. My brother and sister in law ( Deqwan and Ilya) with thier child Qaiser, move to Brisbane, Australia.

6) I have won the karaoke contest in early April. dan sebagai hadiah, aku ada merakam satu lagu. tak de album. Just lagu sahaja.

Hmmm... That is all my life event yang aku rasa aku ingat. kot ada lain nanti aku update kayh. Inshaa Allah juga aku akan up entry untuk setiap event (mana yg patutlah) hehe.

So, aku berharap selepas ni aku akan istiqamah menyambung update entry even sesekali atau even pendek pendek haha. Inshaa Allah.

Wish me luck ya.

xoxo,
Martika Diyana

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...