^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Friday, September 12, 2008

Alahaiiii......

adoooiiiii..... huhuhuhuhu....

untuk pengetahuan, aku nih skang ader lam semester 5 completing my degree in business IT with Accounting kat kolej somewhere in KL... huhuhuuuhuhuhu..... so final year nih ader ar final year project yang nak kne buat..... kitorang kne build system n do some research untuk project ni leeeee.......

erm... bukan ape.... penin sket ar.. i'm very interested in IT but takder basic knowledge pasal IT nih... sebab mase masuk mendaftar bace die nyer program title tu, bisnes IT with accounting... ingatkan major in IT... ayah kate..

"haaa.... amik course nih la.. ader akaun..." (sebab aku ader background akaun mase wat diploma dlu...) rupenyer major in It.. biler cakap kat ayah,

"alaaaa... buat je.. cube la dulu.... tak cube lagi mane nak tau boleh ke tak..." disebabkan aku nih adelah seorang yang memang jarang nak melawan cakap ayah aku... aku belasah jer ar.. terus lompat sem 3... tup2 da setahun aku kat sini... n now, the problem is this... tu yang penin tu.....

software itu, ini...... macam2 yang aku tak pernah dengar n tahu.... mujur la ader some of my classmate yang memang amik course nih dari foundation lagi n dia yang banyak bagi keterangan ttg build system nih.... huhuhu.... aku penin tapi bebuat tak penin.. nampak rilek jer.... huhuhuu......

kitorang diberi seorang supervisor ngan sorang accessor... erm.... bagi yang dapat yang ok, ok la.. syok laa... aku bukan la nak kondem sape2 tapi macam tak best sket ar rase..... ader masalah ske ngan salah sorang penasihat aku nih... tak macam brape nak bg galakan n idea.... actually, aku sangat2 perlukan galakan tu.. sebab aku nih kan macam mengong2 sket pasal IT nih... tu la problem nye..... n aku terase ADOOOOIIIIII........
malas nak pk tapi kne gak pk..... huhuhuu....

tapi ok laa... takper.. aku rase aku leh fix all these... huhuhu.... ok... c u all lagi.. tata...

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...