^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Sunday, September 28, 2008

Why Me?

i don't understand why.... why me? why i have to face all these... i'm not really kind, i'm not beautiful, even i don't have anything to give to anyone. just me with my way to live.

aku tak mintak untuk terlalu disayangi. aku tak mintak orang care pasal aku... tapi kalau ader yang sudi, aku tak tolak.. sebab aku sendiri akui yang dalam diri aku ni penuh dengan kasih sayang. dan mungkin itu je la yang aku leh curahkan kepada yang perlu. aku tak tau kalau2 ade pulak yang salah anggap ngan ape yang aku buat.... untuk pengetahuan, aku memang terlalu mudah kasihkan kawan2 even diorang tak berape nak baik dengan aku.. aku dah dibiasakan untuk berbaik2 dengan orang even orang tak berape nak baik dengan aku (poyo je bunyi). tapi itula antare yang aku paham tentang diri aku..

actually, aku lum pun abis mengkaji tentang sifat2 yang ader lam diri aku.. maybe orang yang paling rapat dengan aku tau ape yang aku maksudkan. aku pun tak berape nak paham ngan ape yang aku alami skang nih.. mungkin mudah nak dikatakan ujian or dugaan la kot. hebat gak la kali nih.. sampai my bestfren leh perasan perubahan aku.. aku yang dulunye easy n simple skang da jadi complicated n sensitive disebabkan somthing yang aku tak pernah terpk.. even orang tu pun tak pernah mintak sumer nih jadi.. but, what to do.. skang aku tgh lalui menda nih.. n aku kne gak selesaikan ngan care yang ntah aku pun tak tau macam mane....

aku doa sesangat yang sumer nih takkan berlarutan lama.. insya Allah, sumer akan selesai ngan baik.. doakanla untuk aku same yea.. thank you.. cume yang aku memang asyik terpk smapai skang nih... naper aku?

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum and Haev a great one, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this ...