^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Friday, August 12, 2011

~ Aquarius Yang Rasional ~

Haaaa... aku mmg suke carik info2 pasal zodiak aku nih.. al maklumlah.. aku nih kan slalpu enthusiasm... excited jer.. tu yang jadi gitu nih... :P

Ciri Positif:
Orang yang lahir pada tarikh antara 20 Januari hingga 18 Febuari dikatakan bernaung di bawah zodiak Aquarius, yang berlambang gelombang (alur air). Anda meminati pengembaraan, berjiwa kemanusiaan, ingin tahu, ada semangat berontak, bersikap spontan, progesif, persahabatan, hak asasi, berkumpulan, dan manfaat manusia.


Ciri Negatif:

Walau bagaimana pun,ada kalanya Aquarius menghadapi gangguan, tak boleh dijangka, suka membantah, memberontak, tak lengkap, perilaku salah, tak kosisten, perangai radikal, kurang kaedah, dan mendatangkan bencana.

Kualiti Astrologi:
Aquarius termasuk dalam kategori tetap, iaitu termasuk kestabilan, ketabahan, ketahanan, dan kesempurnaan. Dengan kualiti ini anda baik untuk mempastikan sesuatu berjalan lancar atau berhasil. Lambang-lambang yang termasuk dalam kategori tetap selain anda ialah TAURUS, LEO dan SCORPIO.


ahaks.. bukan la aku pecaye sangat.. tapi aku ske la bace2.. nak2 pasal diri aku.. hee ^___________^
haaaa sesape selain daripada Aquarius yang berminat nak tau pasal zodiak lain, sila la tgk kat link nih --> http://1001rahsiadiri.blogspot.com/2008/04/rahsia-zodiak.html


No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D