^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Saturday, July 30, 2011

~ My Best Frend's Wedding ~

Tetibe aku ade mood plak nak bercerite pasal majlis kawen kawan aku yang sorang nih... Norlida Shari.. walaupun da hampir setahun tempoh pernikahan derang nih.. aku nak corat coret gak la buat kenangan.. ^_^

Tak mungkin lupe la... walaupun tak dapat nak spend time banyak ngan die mase pesediaan kenduri kawen die nih... aku tetap cube luang mase kerana sayangkan member aku sorang nih.. erm.. mase aku pg tu sehari sebelum majlis nikah die.. mase nikah aku tak dapat datang.. aku pg tgk die tu pun malam.. bawak member temankan aku... saje... bosan gak kalau pg sorang hehehe... nak meredah plak lagi Bukit Langat tu huhuhu... da sampai umah die tu, aku salah masuk lorong haha...

Nono da gelak2 kan aku dah... "weh, ko salah masuk la... rumah aku kat depan.. ko keluar balik, masuk kot jalan besar" hhuhu hentam je la.. aku pun first time drive pg umah die nih..

sembang2 tak sedar da lewat malam.. aku pun balik la jugak walaupun tak puas sembang... bukan ape, mase tu mak ayah aku lum bagi lagi aku bawak kete tu tak balik-balik... bising nanti.. daripada dapat pakai kang, langsung kne tarik kemudahan yang satu tu kan.. naye je aku hehehe.. so Nono, nanti aku datang lagi yer.. hhehe... aku datang hari bersanding die...
tak dapat nak datang awal sangat.. mamat yang nak temankan aku tu la... hampeh tul.. letih aku tunggu die lelame... adehh.. takpe la kan.... janji aku sempat sampai sebelum die start bersanding..

ni kire macam mencemar duli la... mase bersantap

ape tah geli hati sangat tu.. payah nak mantain senyum mase nih hehehehe

Orang kuat di sebalik tabir hehehe

seronok, sampai sane dah macam reunion dah... jumpe kak Aida, Ija, Wanie, Hajar, Aien... seronok la sembang... Ija ngan anak2 die.. hehee... kak Aida ngan bakal suami die mase tu (skang da jadi laki die da) gamat la jugak sembang hehehehe... rindu plak nak jumpe derang sumer nih.. ermm.... nanti ade rezeki aku upload gamba sepanjang kitorang kat kenduri Nono tersayang tu :D

Aien, Kak Aida ngan aku tgh bergossip hehehee
(diorang nih dah selamat bernikah dah skang nih)

haaa skang nih dedua nih da selamat bergelar isteri..

Huaarrgghhhh....

Frens Forever....

lagi skalii..... chaaakkk

ape pun buat Norlida Shari, my beloved fren, aku doakan ko aman bahagia sentiase di samping orang2 tersayang dan of coz suami tercinta... cecepat dapat anak, leh saing ngan anak Ija hehehe... tak terluah la aku nak cakap sayang kat ko tu... hehhehehehe.... tetibe je nak terase sebak.. ngade tul aku nih ahaks... :))

^___________^

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum and Haev a great one, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this ...