^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Friday, July 15, 2011

Heart : Berpautlah Padaku

Semalam aku jumpa dia.. orang yang selalu beri aku kata2 semangat.. tiba2 lemah, tak berdaya..
ketara giler perasaan kecewa kat muka die. kecewa sebab kawan baik, bekas teman sekerja, tak nak tolong time die sesak.. dah la taknak tolong. menambah lagi susah die. kesian sangat. die pun da buntu tak tentu hala. tu yang datang jumpe aku pepetang tu.. aku kan balik keje kul 8. kul 5 die da terpacak kat depan opis. aku suruh die balik rehat dlu. tetibe aku terase nak menulis puisi.. khas buat abg tersayang...


Dia sedang bersedih
Aku hanya mampu memandang..
tak dapat berbuat apa-apa

Sesungguhnya engkau begitu tabah.

Air matamu tidak mengalir walau setitis
sedangkan aku sudah merasa hiba
bertakung air di kelopak mata
mendengar kisah sengsaramu

kau juga berkata, tidak adil untuk ku
merasakan derita yang bukan aku punya
namun aku berfikiran berbeza
bahawaku harus sentiasa di sisimu

menjadi tiang supaya kau boleh berdiri
menjadi dahan tempat kau berpaut
walaupun kau rasa sudah tidak mampu
aku akan sentiasa menyokong dan membimbing mu
selama mana yang aku mampu


No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum and Haev a great one, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this ...