^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Friday, October 12, 2012

Yay!! Balik Awal..!!

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah..... first skali keluar dari mulut aku bila dalam kul namsetengah tadi aku ngan partner si Nisya da boleh tarik nafas lega. Bukan ape.. Kes-kes yang dari pagi tadi kitorang kene chase da dapat kitorang reducekan. Takde dengar pulak akak Khadijah - Akak team lead kat SSPK ni tanye-tanye lagi. Maknenye die da ok la dengan update yang aku ngan Nisya email dari pukul 1630 tadi sampai la 1830.

Aku tau. Ekceli takla sepuas hati mana. At least, semua kes da ade update. So, ok la buat mase ni. Aku pun da nak balik awal. saje je aku check balik pepelan kot2 ade yang termiss close ke, update ke kan ahakkksss.... Takpe, balik rumah ni nanti aku check lagi.

Oklah, saje je gatal nak eksen kat sini sebab boleh balik awal. Nak kekemas la pulak.

YAAAYYYY!!!


Tetapiii....... 

Jeng jenggg....

Nak mengadap jammed la pulak . Ahahahaah.. Layan je laaaaa....





 

Thank you sudi bace :)

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...