^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Wednesday, October 10, 2012

Update Jangan tak Update...

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Waaaaaaahhhhhh lame sangat aku tak update ape2... Sebenanye nak update. tapi tak tau nak mula kat mane. "Maafkan hamba wahai penunggu gua.." - LOL... Tetibe skrip ni melintas kat pikiran ehehehhehe...

This is just a short entry, sebab teringat kat blog kesayangan aku yang aku abaikan sekejap ni.. Jangan barah ye bebeh.. <- bebeh tu blog aku la.

Aku sampai skang ni tgh dok wat keje lagi. Sebenanye lepas balik keje tadi, pg join my beloved friend RS Ekin Nur, Saranni Syara, Harinida Mohmod ngan Vera. Saje pg join sebab da letih sangat. balik dari opis pun da kul 20:00. Nak la amik angin jap kan. Aku da takleh blah da mate mase derang ajak lepak kat Mamak Public Bank

Aku drive balik, aku bajet takmo bukak laptop da, aku nak mandi - mandi, rilek jap lpas tu tido. Tapi tangan tu gatal gak kan nak bukak laptop. Ok la.. Memula tak mo bukak email opis. last2 gatal gak hati tu nak bukak. Ok.. Takde banyak sangat update. Cume ade few emails aku nak kne forward. Boleh je nak buat pagi esok. Cuma, alang - alang da bukak kan, aku pun sent je la email. Tengah2 send n check tu, aku perasan la ade satu email tu seolah-olah mempersoalkan kredibiliti kitorang dalam handling cases. Akaun baru kan.. For sure la ade banyak perkara perlu diperbaiki. 

Aku takde masalah ngan email tu, bese la. Semua tu la utk memperbetulkan salah silap kan. Cuma ade yang menyampuk, nak jugak sent email main tembak2. Ayat tu tak berape nak cantik la kan. Aku pun tetibe ilang ngantuk. Tetibe jugak aku rase bersemangat gillerrr nak update n check semua tiket2 yang masuk. 

Tu la die alkisah aku berjaga sampai la ni... Eheheheheh... Semoga aku leh mengupdate sebanyak mungkin. Bos pun da email tadi kate jangan berjaga lewat sangat. Thank you BosS

Sekian terima kasih.

Thank you sudi bace :)

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum and Haev a great one, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this ...