^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Friday, April 19, 2013

Cornetto Ice - Cream

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera....

Waaahhhh.... It's my lucky day!! Heheehe.... Aku hari ni terhutang budi ngan team mate aku si Hafiz. baik budaknye. Kenape? Hehehehe...

Hafiz ni support untuk RHB project. Sepatutnye die base kat HP Tower, Bukit Damansara. Unfortunately, die tak selesa dengan environment kat sana. Satu hari, bos panggil semua call centre untuk meeting, die datang and terus fall in love ngan EIS office Cyberjaya. Hohoho...Tu pasal la skang die dok sini ngan kitorang. Lagipun ade tempat kosong. Boleh la sementara ade kan.

Mamat ni rajin keluar2 pg beli makanan la, air la. Agaknye die bosan terperap je dalam office ni. Hari ni kenape tah aku lapar awal sangat. Belum pukul doblas pun. Die terus bangun kate nak pg tapau makanan. Aku ngan memember len oder la. Terima kasih Hafiz :D

Petang sikit, tetibe diorang ni nak makan ice cream. Hafiz pun amik la order nak pg 7-eleven katenye. Aku pun dalam hati terdetik, "Eh, nak la jugak," Aku pun selok poket aku nieh, haaaa... ado la singgit limo posen. Aku bagi kat die, aku kate la, "Ko amik la, beli je ape2 ice cream yg boleh beli,"

Balik tu, tetibe die hulur kat aku... Waaaahhh!!!!! Ice Cream Cornetto!!!! Vanilla lagi... Heehehe, ni yang aku nak sayang ni. Terima kasih banyak2 Hafiz!!! Die tambah duit die rupenye.Kitorang pun makan lah dengan gembiranyaaaaa ahahahaahah... Alhamdulillah...


Aku Sebenanye dah hampir lupe ngan packaging Cornetto ni sebab da lame giller tak makan
Tapi aku ingat la bentuk lep lep tu hehehehe
Happy Giller dapat Cornetto
Thank You sudi bace :)

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...