^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Sunday, April 14, 2013

~ My 1st weekend @ Cyberjaya ~

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera.

Huaaarrgghhhh.. Heheeh.. Burok bebenor menguap gitu. Terlalu free sangat weekend kan. Itu la die.

Ouuhhh yeay!! Lupe nak bagitau. I'm currently in Cyberjaya and just me and my team mate in the office. Imagine, dalam office yang besar due tingkat ni, kami berdua je. Wow!! memang office ni bukan aku yang punya!!! Tapi ahmad Albab yang punyaaa hahahaah...

Takde ape yang menarik pun.. Saje nak kecoh bagitau yang sesejak aku keje kat cyber ni, tak pernah lagi aku datang sini and keje weekend. This month we start working on shift, aku plak day shift bulan ni. And this is the first time i'm being here at cyberjaya on weekend. Oh!! this is very ohseeemmm.

Baiklah, aku nak sambung keje ni. Kalau tak, da nak balik nanti mule la kelam kabut nak buat semua. Last last nanti balik lambat hohohoh... Baiklah semua, selamat berweekend.

Thank you sudi bace :)

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...