^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Sunday, October 20, 2013

Fav Song : Kotak Hati By Hujan


Aku ade kenal ngan sorang mamat yang pada aku different drp most guys yang ade di keliling aku. He's quite special.  Kami berkenalan di internet. Die add aku dalam social network. Aku pulak memang tak pernah tgk die sebab die tak letak pic die. Kami jadi rapat sejak kami kerap ber'WeChat'. Kat situ baru aku dpt tgk orangnye. Comel!! Hehe.. Entah kenape sejak berkenalan die terlalu nak sangat jumpa. 

Ade sikit masalah untuk jumpe. Dia tinggal n bekerja di Nilai. Aku macam biase la kat hometown aku di KL. Aku tak sampai hati nak tolak permintaan die untuk jumpe bile satu malam, die kol n bagitau yang die on the way dari Nilai, dapat pakai motor bos katenye, dengan takde lesennye. OMG sanggupnyee. Yang buat aku lagi tak sampai hati tu, bile die gerak dari sana lepas pukul doblas malam. 

Memandangkan die abes kerja kul 12 malam setiap hari. Jangan tanye aku die keje ape. Cuma lepas tu je la boleh jmpe pun. Aku memang waktu tu bekerja malam dan aku boleh kerja mane2 asalkan ade internet access. Aku pun setuju nak jumpe die kat mamak di Sungai Besi. Aku bawak adik angkat aku, kitorang lepak sambil aku buat kerja.

Aku rasa serasi berkawan dengan die sebab aku boleh dok sembang ngan die selama 4 jam tanpa sedar dah Subuh. Means, kalau aku boleh duduk sembang dengan selesa lebih dari sejam, ok la tu. Die gerak dari Sg. Besi balik ke Nilai dalam kul 6 pagi. Sejak itu, kami bertambah rapat and die dah 3 kali turun KL untuk jumpe aku. Memang masuk dengan otak aku la orangnye. 

We love to chat on wechat n dia suka nyanyi macam2 lagu kat aku. Haha. Ok, korang jangan gelak. Suara die sedap okkeh. hohohohoho... Dalam banyak2 lagu yang die nyanyikan untuk aku, die ade nyanyi satu lagu ni. Pertama kali dengar, aku terus jatuh cinta dengan lagunye. bace bebetul, dengan lagunya hehhehe. Yang buat aku tak faham tu, tiap kali die nyanyi lagu ni kat aku, hati aku mesti tersentuh n sebak. Plus aku siap mengalir air mate lagi. Aku smpai sekarang tak dapat jawapan WHY aku mesti jadi mcm tu. Haha. Cuma aku rase, maybe suara die yang menyentuh hati kot. Ahakss.. 

Ok, let it be. Jom layan lagunye. :)


Tak usah kau terangkan ku tahu
potret wajahmu di setiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yang kau lalu

Terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

Berbaring renung kita ke bulan
lagu yang ku tulis ku nyanyikan
lagu cinta tentang kita berdua
yang kan kita kenangi hingga tiba masa

Terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

Mimpi mimpi
yang tak kembali
aku janji
janji takkan pergi

Tak usah kau terangkan ku tahu
potret wajahmu di setiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yang kau lalu

Terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

Mimpi mimpi
yang tak kembali
aku janji
janji takkan pergi


Thank you sudi bace :)



No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum and Haev a great one, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this ...