^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Sunday, January 23, 2011

~ Me BirtHDaY ~ heeee ^_____^

~HappY BirthdaY to me.... ~ HappY BirthdaY to me...~ Happy Birthday, Happy birthday....~~ Happy Birthday to me....~~ heeeeeeeeeee ^____________________^

Alhamdulillah.... genap usia aku 28 tahun nih... Allah panjangkan umur aku lagi.. Syukur ku pada Mu Ya Allah kerana masih memberi peluang untuk aku teruskan pengembaraan hidup yang semakin hebat cabarannye nih.. amin ~~

28 tahun... kalau dulu2 mase aku sekolah2.. aku dengar umur 28 tu aku rase macam da tuaa sangat.. tapi bile aku sendiri da sampai ke usia tu.. aku tak rase ape2.. same je.. then, i just wonder what people always said - that age is just the numbers.. patut la aku tgk kebanyakan omputih tu tak risau sangat usia die.. makin da meningkat umur, makin menjadi2 plak lagi plan diorang nak meluaskan pemandangan n pengalaman hidup :)

kat situ je aku da terpk... perlu ke aku pun mengira usia ngan tak mahu melakukan ape2 yang aku nak buat.. aku paham. bukan la aku tak mahu serikan hidup aku ngan amal2 jariah and beribadah.. tapi pade setengah orang, lam pikiran diorang tu "umur macam nih da takley nak ke hulu ke hilir.." eaayy.. tu zaman tok kaduk ley laa.. skang nih dunia da maju.. women da tak tertindas lagi :) just think it on the positive side..
takpe la kalau korang nak terus pk macam tu kan.. tapi jangan la nak bising kat orang len plak...

"ko takley wat macam ni, umo ko da braper... "
"tak payah la weeiii.. da tue daa.. "
"ko ingat ko tu mude lagi ke nak pakai baju fesyen2 nih.. "

adeehhhh very the katak bawah tempurung hahahaha.. :P
takpe la asalkan korang bahagie...

*dah terpesong plak kan heeeeeeeeee XD... mahap2.. :)

Ramai kawan2 wish itu ini.. alhamdulillah.. amin ya rabbal al amin..... :)
insya Allah, bertambah keberkatan buat saye demi umur yang jugak bertambah nih... hehehehehehe.... and yang paling aku tak tahan nak ketawa bila kawan2 tanye n tak kurang jugak yang doa 'semoga cecepat bertemu jodoh n kawen..' hahaha.....
aku kate lam hati - cukup 44 orang cakap gitu.. insya Allah lagi cepat ja jodoh aku heee ~
^__________________________^

amboi suke.... :) yela kan.. sapo laa tak sukoo kawen :P
hahahahahahha... mmm

ape pun aku wish untuk diri aku sendiri..
Selamat maju jaya.. semoga diberkati selalu.. jangan lupa Allah...
i really appreciate my life.. myself.. and i won't do anything stupid.. :)
go..go.. chaiyok..... !!!!~~~

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum and Haev a great one, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this ...