^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Saturday, January 29, 2011

Tukang Masaaaakkkk..... ??!?!?!?!?

~ apo kono eh jang kau monung ajo.. teneneneneng... dah den kobaa... ~

ahah... aku da tau sape kol hahahaha.. :P
adik angkat kesayangan aku kol.. ajibbb... cecepat aku angkat tepon. huhu.. kuat la pulak bunyinye..
nape la budak nih kol aku.. huuuu...
die kate nak ajak aku buat job.. :) alhamdulillah.. bertambah rezeki aku.. haha
aku ingatkan ape tadi.. ade member kitorang nak bawak kawan2 die panjat Gunung Irau kat cameron highland. heeeee =D.. aku mmg tak panjat la kan.. pengsan aku nanti.. da lame sangat aku tak beraktiviti.. bagi la aku start pepelan.. pg air terjun dlu ke ape ke kan.. haha....

mmm.. menarik gak trip yang ajib ajak nih.. pg sane n jadi chef untuk derang haha.. jadi tukang masaaaakkk??? lame gak da aku tak memasak2 untuk camping nih... ape pun aku ok jer.. tq to ajib n juju sebab ajak aku.. :P

mmm nak masak ea.. kne la aku pk ape menu yang derang nak.. paling penting kalau pg kemping nih makanan la yang nak kne jage.. heee...
balik keje semalam terus jumpe ajib, juju n kd.. diskas lebey kurang.. n yeess kate sepakat da jumpe.. menu sekian.. sekian.. baliklah.. time aku plak buat list.. untuk bajeting.. heeeee.. mujur ar tak ramai.. masak untuk 10 orang jer.. ok sangat la kan.. tapi kne la bebetul sket.. nak bagi makan nih kat executive2 (opismate kakak member kitorang). so, please Diyana.. ready mentally and physically.. :)
go..go.. chaiyookkk !!!

masak jangan tak masak.. heee

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum and Haev a great one, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this ...