^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Friday, January 21, 2011

~ Tahun Baru ~

Assalammualaikum dan Bismillah pembuka mukadimah.....

Bersempena my first post for this year.. huhuhuhu... ^_^

Ye la kan.. da tahun baru 2011 da pun :D... lambat dah ke nak wish selamat tahun baru..? huhuhu...

Well.. Selamat Tahun Baru...

Alhamdulillah.. permulaan yang baik mase malam tahun baru 1/1/11.. aku berbaik dengan orang yang banyak beri aku inspirasi.. dia bukan la ahli keluarga aku.. tapi aku senang ngan die.. even he is more like a father for me.. haha :P

Alhamdulillah n tahniah jugak for me with my new job..
I love my job so much... hopefully i'll stay working here for a long time.. :)
I'll always remember what he said to me,
"This time, take this as a chance. Prove to your family that u are seriously want to improve your life better than ever. I want you to face all the problems once you're into the company. Make frens, work hard and honest with what you've done.." and he kissed my forehead. very the touching.. huhuhu

Pada aku... banyak permulaan yang baik buat aku untuk tahun baru nih... semoga berterusan... dan semoga aku dapat hadapi semua ngan tenang.. amin..
Memandangkan tahun 2010 yang lepas sangat banyak cabaran n dugaan, aku terase masa berjalan laaaambat sangat.. hehe... takpela.. ape pun, aku jadikan ia pengalaman berharga. Even though aku da takmo ingat n da takmo toleh lagi.. but i still have to be careful for the future. Perhaps the same thing going to be happened and i don't think that i want to get through it again.. there must be some other way for me to handle those problem..
yeah Diyana.. you can do it XD

okey... cukupla kate2 berangan n semangat buat empunya diri.. heheh *haruslaaa...
baiklah.. semuga kiter semua dilimpahi keberkatan untuk tahun baru ini.. insya Allah :)

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...