^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Friday, October 23, 2009

meback

location : TM Annexe
training room..

uhuhuhuhu... giler lame aku tak mencorat coret kat sini...
mmmm.... well... boleh kate yang macam aku nih pg menghilang jap ar.. hahahaha....
macam bagus jer (macam la ader oranmg yang carik aku..) uhuhuhu....
bukan pe.. macam2 sangat yang jadik laaa...

aku pun tak tau nih nak start balik dari mane... rase2 nak mule balik dari awal.. sebab kalau nak ikotkan la.. macam2 sangat yang da jadi..
well.. experience is the best teacher.. bak kate Mun, isteri Saadom lam citer PAPADOM... uhuhuhu.... memang aku setuju menda tu dari dulu lagik.. uhuhuhu...

banyak2 menda yang jadi, aku pun rase macam nak share ar ngan sesape jer.. memang sangat2 mengajar... oklah.. nanti aku citer ar ape jadi sumer.. uhuhuuu...

n now i'm as a trainee, at TM as CSR... i will do my best to get this job permanently.. insya Allah.. memang betul kate orang.. susah dapat keje beb... mane yang ade depan mate skang nih layan jer.. jangan nak depress sangat... layan jer.. uhuhuhuhu... oklah.. aku skang nak balik dah... trainer aku pun sesembang jer kat belakang.. uhuhuhu... ape yang penting skang nih.. aku da balik.. n akan share all my best and bad experience with all... uhuhuhuhu... :P

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...