^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Monday, July 5, 2010

Bisness?

aku baru la berjinak2 nak buat bisnes nih... aku nak jual serunding n baju online.. aku mmg minat menda2 yang melibat kan penggunaan elektronik secare tak langsung nih... huhuhu




 
so, aku mmg da ader modal sket ari tu da test market. mmg sedap n ramai yang ske ar serunding tu.. huhuhu... just now, aku rase macam huru hare sket ar sebab modal tak berape banyak.. so nak kne gerak mane yang ader jer ar.. huhuhu... wish me luck..

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...