^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Wednesday, July 7, 2010

tenang..

pepetang nih ngan ujan n alunan instrumental yang sangat melayang mmg layan giler....
hajat nak kuardari pagi.. si suzy plan nak jumper pagi2.. kunun2 nak online sambil diskas pasal bisnes nih laa

huhuuhuhu... takde maknenyee.. di punyelaa tido tgk bola tak tido malam tadi... awal2 pagi die da msg kate.. "kak, lewat sket ea.. suzy ngantok nak tido.. malam tadi tgk bolaa.." huhuhuhu.. takpe laa

aku pun lepak2 jer ar kat umah belek2 kain yang nak bagi kat Deqmas untuk buat baju.. huhuhu... kang takdo plak baju raye... hehehhehee...

tgh ari jer ujan da start.. lebat giler2 nyer... mmm aku msg suzy cakap lewat sket tunggu ujan reda.. lam kul 3 aku kuar siap nak antar baju kat umah kakak Deqmas kat Bukit Antarabangsa...

padan muke aku tk kol dlu..hehhehe.... aku pun pakai bantai jer pg sane... sampai sane baru nak kol.. tak dapat. aku kol Deqmas.. rupenye die kate akak die takder kat umah.. keje.. huhuhu.. laaa mase aku tanye semalam die kate nak antar siang ke malam ke ok je.

takpe laaa aku terus patah balik.. terus pg umah Suzy jer laa.. nak pg umah mama ampang kang, mmg tak balik sampai ke petang la jawabnye aku.. huhuhu...
ape2 hal jumpe Suzy dlu.. huhuhu... :P

n now, tgh dok lepaking kat Old Town White Coffee @ Kepong.. sangat rileks... our business talk is already accomplish.. heheheh.. poyo plak.. :)

by the way, tomorrow i'll be going to Temerloh, Pahang for site visit.. 6.30 a.m Zaim will fetch me at Taman Melati Petronas... huhuhu.... being facilitator or trainer is one of my dreams.. wish me luck... esok nak masuk guoo.. takut wehhh... hheheheeee....
till then, ape2 i'll update u

k.. c ya.. take care.. luv u Diyana...

mwah xoxoxoxoxo

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D