^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Wednesday, July 7, 2010

makan.. makan..makan..

huh.....
aku rase makin lame bukan makin turun berat aku nih.. makin naik ader laa..
adeeeiiii... kunun2 dlu da janji ngan si Mizi nak kasi berat turun... aduuuuu..... mati la aku
aku ader brape bulan jer lagi nih...
asik makan..makan..makan.. mane taknyee... hehuheuehuehueheuheuehu...
mmm aku rase kne ader azam sket laaa... mati klau takder....
terase plak tu badan da naik.. huhuhu..
kelmarin Mizzi cakap "na nampak kurus ket laa.. perut macam da kempis sket.."
huhuhuhuuhuhu aku nih tak plak rase macam tu.. mengarut tull....
so, Diyana, itu bukan pujian ok.. itu perli name die... huhuhuhu.. ok..
jangan pedulikan anasir2 luar tu
teruskan misi anda.. wahahhahaha...

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum and Haev a great one, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this ...