^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Friday, October 1, 2010

Feel Brand New

hmm.... skang nih baru jer mule keje.... so rase mmg bebetul segar n selesa sket.. terasa la bernafas sket.. hahaha... kalau tak ari tu rase macam orang tak berguna jer kan.. dok umah, kuar jenjalan, balik tido.. keje satu ape pun tak buat... 

hahahahah... semenjak tau kne tipu ngan ade sorang hamba Allah nih kan, mmg la rase down sesangat.. tapi takkan nak down manjang kan.. huhu.. so, aku pun decide nak cari keje....

lam carik2 tu ade la kenalan mak cik aku nak carik orang keje part time... aku pun pg laa.. tu yang sudahnye aku kat sini.... tapi baru je la beberape hari keje sini... ok laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......... more fun dari yang aku jangka... n tak terlalu pressure.. layan jela dlu.. huhu... ok, ape2 nanti aku update la lagi ek.. huhu

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...