^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Tuesday, September 20, 2011

Bukan Kereta Aku

Warrrgghhhh... sungguh tak ku sangka eh chempedak jadi nangka... hhuhu saje sekadar lagu...
aiseymaaannnnn...... dasat tul la... skang nih bukan dengan telefon saje kete kite leh accident, even dengan bersembang sakan n gelak yang melebihi dari nafsu untuk ketawa, itu pun adalah puncha kemalangan yang tak diingini.. hehehe..

bukan ape... pepetang macam nih, aku teringat plak satu peristiwa di kala malam yang tak pernah suram kat kl nih kan... balik dari keje malam bersamaan 20/9/11, aku ngan syara nak la lelepak makan.. sebenanye bukan la lapa sangat... tapi saje je sebab da lame tak lelepak minum ( padahal baru je lepas melantak gak semalamnye tu..) huhuhu...
syara plak amse tu la teringin nak makan tom yam2.. aku pun teringat la kedai feveret aku ngan abang kat Taman Midah tu.. bawak la minah nih hehehe.. 

lepas kitorang da lelepak makan tu, si Siti kol Syara.. tanye kat mane la bagai.. mase tu da dedekat kul 11 malam da.. aku takde plan la nak balik awal sebab esoknye aku off.. hehehe... Syara la keje.. Siti da tentu la keje sebab die keje opis hour. kitorang pun nak la pg jenjalan merayau lepas da puas bersembang... aku ngan syara dari kul 20:30 kat situ.. si Siti plak datang lam kul 11...

errr.. nak pg mane ek... kitorang pun nak la naik kete... sekali... amik koooo... adeehhh kete si Syara park bebetul kat tempat masak kedai makan cine sebelah tu... ape lagi.. berminyak2 la kete die.. humpphh.. aku terase la bersalahnye sebab aku yang cadang letak kete kat situ.. (mase tu takde parking tempat len) terus la terase nak cuci kete kan...
benti jap tepi jalan lepas da masuk jalan cheras tu.. konon nak lap ar kete.. tapi mmg tak sanggup.. penuh kete ngan minyak hahah.. cian Syara.. sorry babe.. Syara da tak larat drive, aku la drive kete die..

drive punye drive, nak carik carwash.. terus plan nak pg ke jalan genting klang tu.. setau aku kat sane banyak giler carwash. ok, terus ke destinasi.. basuh kete.. ba la puas.. hehehee... lepas tu, aku sambung ar drive kete die.. kitroang da tak tau nak pg mane, jam pun da doblas lebih, plan nak balik je la..

aku plan nak la masuk jalan ampang, kuar kat loke yew. kat simpang empat wangsa maju tu, aku tuka lane kat traffic light tu. elok je aku nak tarik handbrake, GEDEGANNNGG!! kete terase bergegar kuat.. ehhh...? nape nih... rupenye ade kete langga blakang.. ahahhhh...!!!!

Syara da menggigil marah.. yela, kete die baru... dah la baru basuh hehehee.. mujur tak kemek.. cat je yang tanggal. memule benti kat situ.. tapi kitorang decide nek ke depan sket n benti tepi jalan.. yela, mase tu kat trafik lite kan.

benti tepi jalan tu, mule la bincang gitu gini.. mamat2 nih dari S.Alam rupenye..
 
haa macam nih laa lebih kurang situasi nye :)


ahah... korang nak tau ape jadi? hehehehe tunggu la nantiiii... episod akan datang hahahaha... 


thank you sudi bace :) 

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...