^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Thursday, September 22, 2011

Fluuu *_____*

Er.. hari ni adalah hari yang tidak proaktif buat aku...why me??!?!?! hehehehe rilek ar Diyana... bese la tu kekadang sakit.. kekadang sihat huhu..

can u imagine.. i went to office wearing shirt, long pants, tudung yang sarung tu je without any make-up mahupun bedak.. n i put on sweater... merenung PC, sesekali tersengguk2.. sampai Azhan ( one of engineer) sound aku baik punya.. haa tgh bertafakkur ke adehh....

macam mane leh kantoi nih.. hahaha.. ye ar, aku nyer workstation nih mengadap orang lalu lalang.. even though ade partition, tapi tinggi mane je la partition tu kan.. hahah.. mujur la aku nih tergolong dalam orang2 yang agak kebal sket ngan sifat malu.. huhu... teruk dowh.. sampai aku tanye kat Awie Wie, muke orang teruk ke? die pun ngan jujurnye jawab Ha'ah.. sikit.. taknak la amik hati aku langsung cakap cun ke ape kan haha.. walaupun pada hakikatnye mmg lebih teruk dari ape yang die cakap tu hahah.. padan muke aku..

ok, back to story, aku nih mengantuk tahap gaban ok.. dah la idung aku nih srooottt sreeettt... badan rase tak sedaaapp je.. rase macam nak balik tido..

besenye aku kalau SELESEMA nih, aku akan terase mate aku payah nak celik.. pediihhh je.. tak tau la orang len rase camane plak kan.. aku sampai pg kat depan meja cik Siti mintak gula2 hahaha.. mengantuk punye pasal, aku jenjalan sampai meja receptionist.. siap sesembang sampai 15 menet ade kot... cian Hirmie.. aku tinggl kan die sesorang jap hahaha.. nnt aku buat keje lebih sket ea Mie :P

Mei Lan, iaitu aku punye bos kat department nih, da tanye da > U suda pg dokter ke belom? kalau belom, pegi lor.. ambil antibiotik. aku heheehe.. sengeh je la.. ok Mei Lan.. esok kot i pg...

Hirmie (partner aku hari nih) pun cakap, Ko pg la klinik D, dah la ko tak makan ape2.. ade ke roti potato je ko makan.. kenyang ke...? fuuhhh terharu aku... amik berat derang nih kat aku kan..

padahal mmg la kan.. kalau tak MC ke ape ke, aku sakit2 pg opis pun takde la membantu sangat pun.. lebih baik dok kat umah, rehat.. cepat jugak baiknye hehehe... aku kan super degil sampai ayah aku yang super garang pun takleh buat ape hahaha.. cian ayah aku :P

and so, skang nih aku da tak mengantuk.. malah bertambah excited sebab aku da nak dekat balik keje... wahai masa.. berlalulah dikau bagai angin lalu hehehehehe :P

doakan aku cepat baik ye :)

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...