^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Sunday, September 25, 2011

EXPIREEEDDD

Huargh huarghh huargghh.....!!!!

ermm.. ekceli aku da lame tak citer pasal kesilapan mulut aku nih mengeluarkan perkataan yang pepelik.. hahah..
tapi semalam mase lelepak ngan memember opis aku, aku telah melakukan kesilapan lagi nih.. :P

oppsss sebelum tu, aku nak bgtau la ea.. aku kan mmg ske tersilap2 cakap nih.. tapi yang selame nih aku tak update ape2 citer pasal wrong words bukan pasal aku eksen or nak cover kelemahan aku yang satu tu n takmo bercerita ok..

tapi aku da ade satu lagi bakat baru iaitu pelupa hahahah.. dasat tul.. aku kejap je da lupe ape yang aku cakap... *padahal kalau leh mmg tak nak ingat pun kan ape yang aku salah cakap tu. so, sementara aku tgh teringat nih, meh nak citer sket.. hahahaha..

perkataan pada hari ini ialaaahhhh...

hehehe.. bace je la citer aku nih.. malu i nak cakap LOL...

pesalah die da tentu la aku kan...
saksi yang tak brape nak perasan kesilapan aku da tentu la cik Saranni-Syara yang dok kat seblah aku.. huhuhu... (ekceli die tak pasan sangat, tapi aku telah mngantoikan diri sendiri dengan mengulang perkataan tu depan die) huhuhu

kumpul2 ngan dak2 opis.. diorang tgh dok bercerita pasal keje2 kat opis n site yang berlambak2.. huhu.. tetibe aku yang dok dengar dengar kat tepi tu cakap laaa.. dengan semangatnyee...

huhu.. macam2 cerita kalau kite berkumpul nih kan.. expired aku....

errkkk... aku tgk kiri kanan.. fuuuhhhh takde sape perasan.. hahaha tapi aku telah mengantoikan diri kat Saranni-Syara yang aku da tersilap cakap.. hehehe kitorang gelak berdua je la huhu..

takde la lawak sangat kan... tapi ce korang teka perkataan ape yang sepatutnye aku letak kat situ hahahahah :P

MD, perkataan nye adalah EXCITED ok.. EXCITED.. bukan EXPIRED..


MD, lainkali sila pk dulu perkataan yang sesuai ye.. jangan main belasah je :P


kalau yang expired tu err... maaf.. sensitif sket hehehe... aku lum expired lagi ok... bergetah lagi nih wakakakakakak :))
perasannye akuuhh... ye ar kan.. korang bukan tau badan aku camane.... skeati ar nak describe sendirik.. haha

:P bluueeeekkk....



Thank you sudi bace :)

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...