^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Friday, September 23, 2011

Tido Sepanjang Hari ???

Haissyyy... Hari nih MD rase macam nak tidoooo sepanjang hari hehehe.. balik nih terus nak campak badan atas katil.. hehehe.. dasat kan.. ye laa.. tapi mane la nak dapat tido sepanjang hari.. keje kan.. jadi nye, tido la sepanjang malam..

aku nih bukan la ape.. memang suke bile sebut T.I.D.O. tapi masalah aku skang nih, aku takleh nak tido lelame.. nanti kepale aku akan sakit yang teramat sangat sampai rase macam nak tanggalkan sekejap dari mane duduknye kepaletu huhu... dasat kan :P
jadi, yang afdhalnye, tido secukupnye la kan..

bestnye la kan kalau dpat tido nyenyak macam nih :P


padahal kat umah kain baju menimbun tu nak mintak lipat.. adelagi yang rendam dalam mesin... kalau tak rendam , aku plak yang tak larat nak tgk kain tu huhuhu....

berbalik pada cerita yang kate nak tido sepanjang hari nih, mane la ade.. hahahaa... aku just terase sangat2 dizzy lam opis nih.. maybe sebab aku makan ubat la kot.. abes, camane... kalau tak makan ubat, nnt melarat2.. makan ubat, ngantuk.. sekali lagi meja cik Siti kat reception tu jugak yang aku tuju haha... buat hilang mengantuk :P mujur la die nak melayan.. kalau tak, aku carik la orang len plak hehehee...

kan bagus kalau kat opis aku nih ade bilik istirehat untuk staff die kan.. hahaha.. leh ar kalau aku ngan staff2 lain nak tido sepanjang hari.. :P tido lagik..
bankrupt la company kalau lebih dari 20 orang pekerja die macam nih :P
dah la tu MD, jangan dok berangan... balik nih bukan ko terus tido.. macam la aku tak kenal... nanti tah hape2 dibeleknye tu kang hahahah :P

kepada kawan-kawan, sila dapatkan tido yang cukup ye.. hehe

Thank you sudi bace :)

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...