^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Tuesday, December 20, 2011

Gombak Kasih @ Sungai Kekabu

heeeee... semangat aku bile Abg Nua ajak masuk kem 10 & 11 December nih.. 



My Beloved Boyfriend and I.. layan blues...

aku siap tuka off day ngan opismate aku... hahaha... nak citer, ade dah aku ceritakan di blog outdoor ku.. jom pg ---> sane


kete aku da macam umah da, ade gantung2 towel lagik
Sebahagian wanita team Gombak Kasih

itu dia jejake2 Gombak Kasih

Semua sporting2 blake hehehe

kitorang memeriahkan program jer :P





No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...