^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Tuesday, December 6, 2011

Merah Pipikuuuu -__-"

Aku pun tak tau kenape hari nih... mengada2 betul.. semalm aku tido kire awal la gak.. lam kul 2.30 pagi gitu.. aku nak citer menda nih dlu sebelum aku masuk entry lain ea.. sebab citer nih mudah dan ringkas..

haha, macam la citer lain tu susah lagak menjawab soklan pekse haha.. 

okek.. cukup-cukup la menyimpang ye MD.. hehehe
aku nak citer sket la kan pasal malu-malu kucing nih... err.. aku tak rase la ape yang jadi nih kategori malu-malu kucing haaha.. tp aku tak pulak penah dengar malu-malu badak ke, malu-malu gajah kan.. huhu :P
err.. mane nak start ek..

hari pernikahan dak opis aku da makin dekat nih... kenduri tanggal 17 Disember. kitorang nak la sambil menyelam minum air.. dah ke sane tu alang2 berjalan la kan. kitorang pun dok la sane sewa bilik... n da setel la bayarnye. tetibe lam paleotak aku nih terpk, nak bawak kete.. tapi aku cuak.. sebab minyak n tol je da dekat RM300. makan kat sane lagi.. aku pun plan la kununnye nak cancel.. sebab aku rase macam da overbajet la pulak..

tapi kalu tak pegi terase macam bersalah la pulak.  bukan satu, bukan dua, tapi 3 kali bersalah ;

1. aku rase bersalah sebab menda melibatkan Walimatul Urus nih kan ke wajib pg kalau udah dijemput. melainkan ko mmg tak dapat nak elak kan hal2 yang lain;

2. aku da bayar ok... mane plak nak refund balik wit hotel tu, melainkan aku ade carik orang lain replace aku. (mano nak carik last2 menet neh);

3. tak syiok la kan.. aku da plan baik punye ngan dak2 opis.. kang kurang manis pulak. lain la kalau aku mmg ade menda lain yang tak dapat dielakkan. da la aku nak mengadap diorang hari2.. huhuhu :P

betul tak? korang rase tak ape yang aku rase? hehehehe... ye laa.. aku yang perasan sendiri.. macam la aku nnt drive tu sesorang kan... padahal kalau naik kete tu 3-4 orang, sure la da save kan.. aku mmg kalau leh nak bawak kete aku
sebab kete aku save minyak sket huhuhu... lagipun 4 pintu.. aku cian plak kat dak2 nih kalau nak jalan jejauh tu, naik plak kete 2 pintu. erm.. prihatinnye akuuuhh... ( poyo lagik ) hahahaha ^__^

so, aku pun pg la diskas ngan Siti n Nieda... Syara mase tu tgh dok kat meja die.. da setel diskas sumer, tetibe aku teringat nak bawak adik angkat aku tu. Siti kate ok. kebetulan plak Awie masuk... aku pun nak la tanye die, ok ke tak kalau member aku tu masuk kat bilik die? tkt la die tak selesa kan... aku pun panggil la die,

"Awie...~~" die pun jawab

"Ye yang..~~" haaahhhh??? tergamam aku.. terus aku rase malu yang teramat sangat.

OMAGAAAAAADDDDDD apekahhh? aku pun pelik ok.. nape nak malu.. aku terase muke aku panas... sure merah pipikuuuhhh hahahaha... even sampai skang nih aku nak tergelak hahaha... lepas tu aku panggil die lagi, then die jawab macam tu jugak.. saje je kan die pun nak usik aku.. lagi skali aku terase malu yang teramat... eiiiiii...... gatal ko kan MD... mase nih la nak jadi malu bagai...
and, akhirnye aku berjaya bertanya soklan itu selepas kali ke-3 hahahaha :P



huh... ade sifat pemalu lagi rupenye aku... padahal bukan tak bese gurau2 macam tu ngan mamat2 engineer kat opis nieh.. especially pakcik Awie kite tu.. haisssyyy... appeda aku nih.. nak period kott hahaha... ape pun Alhamdulillah, sebab aku dapat tau, yang aku masih punya sifat pemalu :P

alalalalaaaa... hahahahahah... 

thank you sudi bace :)



No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum and Haev a great one, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this ...