^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Thursday, December 8, 2011

Sleepy Day.. zzZZzZzZZZzzzzZZZzz *____*

mengantuknye hari nih.... starting from last week la.. aku da terase semacam kepale aku nih... selalu pepening.. 

ekceli aku tak kisah sangat kaalu pepening nih sebab aku tau, aku slalu tak cukup tido dan sedari hujung bulan lepas aku sangat agressive ke sana sini melakukan aktiviti yang pelbagai.. haha... tetapi yang membuat aku berasa musykil, aku punye pening tu ekstrim la pulak... siap seolah-olah dunia nih berpusing... erm.. macam tu la kot orang yang slalu pitam tu rase kan.. tapi aku tak pitam la pulak.. aku just pening je la.. kalau aku kat umah aku carik la tilam ke, sofa ke.. kalau kat opis, kerusi ke.. dinding ke... and menda nih berterusan sampai da few days gak la.. dan itu membuatkan aku terpk.. "adakah aku mengalami low blood pressure?"
ermmm.... 

dan diatas kemusykilan aku tu, aku pun pg la klinik semalam... selesai dokter check2, dokter  pun mengesahkan yang aku mengalami low bp... ermm.. die tanye la itu ini... aku jawab la jujur kan... and finally die kate, aku kne jumpe pakar sakit puan.. sebab aku da lebih setahun tak period.. dokter tu pun bagi jugak la ubat2 seperti ubat tahan pening/muntah and blood circulation.. hmm hopefully membantu...

omagaaaadddd...!! setahun tak periooodddd... aku pun bukan la tak sedar.. tp buat tak tau je.. sebab dlu aku jumpe dokter, dokter tu kate, masalah hormon. aku mengalami low bp pun pasal tak cukup rehat ke kan.. but tidak didatangi period itu pun maybe menyumbang kepada tekanan darah rendah aku nih... huh.. mule la aku nak rase resah gelisah sekejap kan... errr... resah ke...? bese la aku.. sekejap je resah.. lepas tu aku kembali normal.. huhu... main2 ea MD.. ahaks..

balik keje semalam sangat2 tidak sihat perilaku aku.. iaitu aku telah melepak minum di mamak kegemaran aku dan rakan2 Syara, Dya n Vamp... Mamak Public Bank Pandan Indah.. haha.. sampai kul 12:30 malam... balik, tido... 


my SwitSyara..
Dya yang rock
Adik angkat syara - Vamp

 pagi tadi aku makan la ubat yng dokter bagi semalam. arahan die kat situ '1 biji, 3 kali sehari sebelum makan'. so, aku makan la sebijik sebelum aku bekpes. kesannya selepas itu.. 
aku mengantuk sepanjang hari... hmmpphhh.... sangat2 mamai ok. dah la partner aku hari nih sorang MC and sorang lagik EL... supposedly aku harusla productive kan.. tetapi jawapan - tidak... aku sangat mengecewakan hari ini.. mengantuk, dan asik2 ke toilet. untuk pepes... aarrgghhhh tidaaakkk... aku mmg takleh blah keadaan itu.. 

bile aku tahu aku mengantuk, maka, aku mengeluarkan beberapa senjata yang kununnye bleh buatkan aku ilang mengantuk.. hahahaha.. tapi tak membantu sangat laaaa :P 
just untuk amik mood.. haha.. 

nak tahu senjata2nye? hehe

taddaaaaa.....

close up sket

untuk menyegarkan mata yang da mmg ade gam n takleh bukak...

untuk aku sesaje sapu2 kat tangan n kaki.. alasan - kulit teramat kering
melembapkan bibir aku la kan.. ape lagik ^__^

ni untuk mewangi2... amik mood la kunun :P
untuk isap2 konon bajet leh ilangkan ngantuk haha



and finally.. barang nih pun takde la membantu pun hahahah... hanye melambakkan barang atas meja je.. air masak gak yang tolong aku.. so, skang nih, aku da tak mengantuk... tu yang leh melepas kan entry nih haha.. :) 

okek kawan2... jangan makan ubat yang mengantuk sekiranya anda di tempat kerja ye.. bahananye sangatla membahayakan.. huhu.. take care.. 


thank you sudi bace :)

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum and Haev a great one, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this ...