^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Wednesday, December 14, 2011

Makan @ Dya's House

heeeee.... citer pasal makan aku mmg suke sangat.. asalnye aku tak plan pun.. sebab aku keje.. buat part time ujung minggu tu. balik2 tu aku letih giler. Dya mulenye suruh aku beli pisang, sebab nak buat cekodok pisang katenye. aku mmg nak kne pg umah die pun sebab malam tadinye aku tido umah die. so beg2 semua ade kat umah die :)

so, diorang neh nak la masak. kate tak reti masak. tapi da lapar punye pasal, ape pun leh jadi kan. aku sumpah mase tu aku tak larat giler. mengantuk.. ngan letihnye. huhu.. 2-3 hari sebelum tu aku mmg tak brape nak cukup tido, malam tadinye pulak, aku pg amik nisya n hantar balik umah kat Sg Buloh, aku sampai umah da kul brape. mmm.. mmg tak cukup tido aku nih. letih giler.

aku beli pisang tu skali la ngan buah mempelam. yang aku larat buat, potong buah tu je. aku nih kalau ikotkan nak terus landing je haha.. tapi takkan la kan.. umah orang kot. tak beragak plak aku nih :P
ni ade sket pic makanan orang2 yang kate "tak reti masak" tu hehehe... menipuuu je kan kate tak reti masak huhu..  
korang tgk ea ape yang orang 'tak reti masak' tu masak hehehee...

 
Haaaa... ni la orang yang kate tak reti masak tu hehehhee
Taugeh goreng... (aku tak makan taugeh)
ermmm.... seeedapnye ayam goreng :D
peerrrrggghhh.... kerang nih terbaeeekkk
rendang daging :)


heee.... aku rase rendang nih takde lam menu masakan.. hanya menu pemanasan je ar kot.. hehehe.... ouh... aku lupe... ade telur dadar spesial.... tp tak sempat nak amik pic nye.. da lebur dlu hahahaha... memasing da kebulur... kul doblas malam baru siap semua haha...


ape pun... tak salah kan kalau mencuba.. oter2 sket da jadi... bukan nak masuk Masterchef malaysia kan hehehe... tq Dya (tuan umah) sebab melayan kitorang nih hahaha.. lenkali leh main masak2 kat umah ko lagik :))

Thank you sudi bace :)



No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum and Haev a great one, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this ...