^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Sunday, June 26, 2011

Aku tak percaya lagi


Eiiiiii... mencik la kalau jadi macam nih... aku da tak caye lagi dah pasal satu produk untuk turunkan berat tu...


name die D______ tuuttt !!! Aku makan jap je.. 2 minggu.. mmg la turun... lepas tu aku tak amik dah.. sebab tak de cukup wit nak beli... lepas tu aku da mula susah nak buang air... okeh takpe lagi.. aku buat la theory maybe sebab aku kurang minum air masak kot kan.... ok lahh.. aku pun minum la air masak bebanyak.. sampai naik kembung aku nih.. terase la kalau berjalan tu, air lam badan aku nih tergoncang2... dasat gak hahahaa... tapi tak pun membuang nye... erm... theory aku salah ok... huhuhuh... and aku rase itu mmg efek die kalau aku benti makan menda tu.. hiiiiii bebuluuuu je la aku.. daripada berat aku ari tu 82kg, skang da naik dekat 89kg...


aduuuu terase gak la badan nih berat... erm.. dasat.... kawan2.. jangan amik ea produk tu... kalau nak amik ape2 tanye aku dlu, takut korang teramik yang aku da amik tu.. kang tak pasal2 nak 'melabur' pun makan berhari2.. hahahah :P

ape pun.. aku kne kuatkan azam laaa... aku ni laaa... ari tu da beriye sangat nak pg berjogging.. lepas tu, sekali tak jadi, terus lenkali da taknak pg.. ade gak men bedminten ari tu skali... tapi, skali tu je la... adehhh berbulu je aku hahahahha.... okeh Diyana... dont give up kay... u can start it all over again... Chaiyok2!!!

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...