^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Monday, June 27, 2011

Heart : ~Percaya Cinta~

erm.. aku nih tgk dok belajar2 cipta lagu n lirik sendiri... sekian lame mengodek gitar.. akhirnya aku berjaya gak.. takde la sedap mane.. but... ini la hasil nurkilan aku yang pertama...

#Chord : C, G, Am, F# (ulang2 je 4 chord nih.. senang je kan?) heeee ^___^

Aku percaya, adanya rasa cinta,
Dalam diriku namun tersimpul rapi,
Tiada siapa yang dapat melerainya,
Aku tak percaya mereka semua

Namun bisakahku menolak takdir yang Esa,
Menemukan ku seorang lelaki yang sederhana,
Dia menyenangkan,
Dia menghiburkan,
Dia mengingatkan ku pada rasa kebahagiaan

Aku terima andainya ini takdirku,
Membuka hatiku dan serahkan cinta padanya,
Kini, aku percaya indahnya perasaan...
Mencintai dan dicintai..

erm.. ok tak lirik die? takde kne mengena ngan sape pun.. just idea yang muncul pepagi bute nih jer ngeh ngeh...

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...