^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Sunday, June 19, 2011

Dating ngan BFF


Dyna ~, ~

Excited aku lepas Dyna reply message aku malam tadi... pagi ni pun rase macam taknak tido. tapi Dyna pun keje. so, lebih baik aku charge battery huhuhu...

"Dyna watpe tu? da tido ke?"

"Dyna tgh makan ni. kejap lagi baru tido"

"Esok jumpe nak? Dna tido la umah akak. naik tren sampai Pandan Jaya, akak amik kat sane"

"ok, lepas balik keje esok Dyna naik tren pg kat akak, leh?"

haaaaa... itu la yang menyebabkan aku excited. hehehehe.... ni la die kawan baik aku.. kitorang kenal mase same2 masuk keje dekat TM dlu.. huhu... aku tak bajet pun leh kawan rapat ngan die nih.. tapi die baaaiiikkkk sangat ngan aku... aku benti awal kat TM dlu. takleh masuk aku keje kat situ... and kitorang keep in touch kat FB la.. huhuhu... and lepas die pun benti dari situ, bertambah la kitorang rapat. hehe... alhamdulillah... Allah jadikan orang2 hebat, baik, dan berhati mulia ni sebagai kawan baik aku.. :D

hee.. sambung citer. aku tido la lepas keje semalam... dari kul 8:30 pagi, sampai la ke 1:30 tengah hari. hehehehe... alhamdulillah... akhirnya aku dapat gak membiasakan diri untuk tidur siang.. so, takla terganggu keje malam aku (bulan nih aku keje shift malam). Aku bangun je dari tido terus aku tgk tepon.. huh..? ade miskol ngan messange.. aku terus bace message. aku takut Dina da gerak dari opis die. dia kate "kak, Dna tak jadi tido umah akak, tapi Dna pg je la petang ni, lepas tu akak hantar Dna kat tren balik, boleh?"

aku pun cecepat kol die... bukan ape, aku takut die da gerak.. sekali die kate, "Dyna kat opis lagi la kak. banyak keje lagi nih..." hehehehe :P aku yang tido mati, kan dah kene.. tak bace message semua skali... tgk la dlu kalau ye pun.. ahaks.

hurm... sempat la aku guling2 lagi huahauhau... lam kul 3 tu Dyna message, "Dna da naik tren, nanti Dna da sampai, Dna bagitau," mujur aku da mandi tapi kelam kabut la aku bersiap.. huhuhu... kejap je kalau tak silap aku dari Masjid Jamek nak ke Pandan Jaya. tgh aku turun tangge nak pg ke kereta tu, die kol.. alamakkkk... da sampai ke... cepat giler.. huhuhu "Dna da sampai ni, Dna tunggu kat tempat yang akak suruh tu ea" aku ape lagi... cecepat drive pg amik die.. dari jauh aku nampak die aku da senyum da.. cian die tunggu sesorang kat situ.. mujur la hari pun tak panas... plan memule nak lepak kat luar je sebab die kan kate tak jadi nak tido umah aku. tapi aku rase takpe la kot aku nak hantar die.. sebab ari nih ari minggu.. tak bz sangat kot malam nih. aku plan, leh ar hantar die lan kul 12 ke nanti. and she agreed.. yay.. huhu.. leh sembang panjang.

Before sampai umah aku, aku ajak die makan jap.. lapa tahap cipan da nih... da rase menggigil da nih huhuhu.... aku pun malas nak jejauh.. hari amcam nak hujan, sudahnye makan kat Samy Corner... hahahah... macam dah takde tempat laen.. balik tu aku macam bese la, loading email dari opis. lepas tu sembang tak hingat ngan Dna... huhuhu... aku kekejap baring, kekejap tgk email.. kekejap tgk fesbuk. lepas tu aku bagi la Dna online... die da lame tak online. bajet nak hantar die kul 12 kan, lapa gak la dah malam. aku ingat nak masak2 je macam mihun ke kan. tapi Dna kate nak order delivery pulak. dah die kate die nak lanje, aku pun takleh nak kate ape la. order ar. lelepak, maen urut2 badan.. da kul 12, Dna kate tak kisah nak hantar kul brape, aku pun bajet la lam kul 1 ke. huhu.. aku leh tido kejap, ngantuk.. lepas tu aku pesan kat die, kalau ade E-mail masuk, kejut aku. tido punye tido, kul 2:30, aku cakap la kat die, nak balik skang ke, die kate tak kisah... sudahnye aku buat la kopi, bagi die minum... cian kot2 dahage.. umah aku takde air sedap :P

paling best, aku cakap la kat die, "Dna, ape kate, Dna tido je kat sini, esok lam kul 10 ke, kite gerak balik skali, akak leh balik umah mak akak terus." haa aku rase ok gak kut.. ni da pagi nak berulang alik plak. esok tgh hari aku da nak balik umah mak aku.. uhuhu... leh jimat minyak gak kan. Dna pun setuju. and tu... dah tido pun die... hehehehe.. aku nyer turn plak online...






This is what i thot about my dear friends

ape pun, mmg best hari nih... spent time ngan Dna, salah sorang kawan baik aku yang tak de pun nak amik kesempatan kat aku.. semoga persahabaran aku ngan die berpanjangan.. amin... tetibe aku teringat kat BFF aku yang lain. Love you all

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...