^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Saturday, June 11, 2011

Kenduri Kawen? Sempat keee?

Huuaaarrgghhh.... aku baru abes keje nih.. malam nih shift aku keje... sampai skang nih aku lom leh tido lagi...


tgh hari nih ade plak kenduri kawen one of my BFF Siti Izzati.... Allah... takkan la aku tak pg kan... Ya Allah... tolong la bagi aku lelap mate nih... dapat 2-3 jam jadi laa....... adehhh... aku takut tak sempat je nak pg sebelum 12:30 tgh hari nih... aku plak dari umah Cheras.. hahahha... nak drive balik umah mak ayah aku skang... itu maknenye aku takkan dapat tidooo uhukk2... takpe la Diyana... ko tido je la kejap...


lagi pun Izati tau kan ko keje... huhu... haa jangan nanti nak balik lintang pukang sudaaa..... adeehhhhh sempat keeee nak pg kenduri Izati nih...? aku takut aku terlajak je... siap la aku aklau aku tak pg kenduri minah nih.... huhuhuhuhu sure menarik kan kenduri die hhuhuhu

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...