^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Saturday, October 1, 2011

Cucur Ikan Bilis + Macaroni Goreng

errr.. aku tgh pk2 nak makan ape laaa tengah hari nih..
memule tadi, aku plan malas nak masak beberat sangat.. makan la roti2 je ke... buat air manis ke ape ke kan...tetibe aku teringat plak, aku nak singgah opis la jap, nak jumpe ngan Puan Ekin, pengantin baru kite.. hehehe.. Syara pun ade gak kat opis.. erm.. masak je la.. leh bawak kat derang hehe..

errr... tapiii... nak masak ape... haha.. aku malas sebenanye nih.. ade plak citer Hindustan best kat TV2 mase tu.. (maklumlaa.. da lame tak layan hindi muvi) aku layan la sambil ke dapur tgk ape2 yang patut.. belek2 barang yang baru beli tadi.... ahahhhhh!!!! buat macaroni goreng la.. bahan2 ade aku beli tadi.. erm.. rerebus je la dlu macaroni tu.. aku masak pun tak banyak la... hhuhu.. da siap tu, makan2 sambil sambung balik layan muvi..

errr... resepi? hehe.. ekceli aku masak nih pasal aku penah makan member aku buat dlu.. sedap giler ok.. die goreng macaroni nih pakai Ayam Brand cilli tuna tq kepade my beloved friend yang jauh di KK. cik Haryaton Yahya. di atas resepi yang die buat. tapi aku takde la pulak sayer yang nak letak kat lam macaroni goreng nih.. hehehe... so, aku masak kosong je la.. pecah telur sket.. goreng2 bagi rasa sedap.. makaaaannn time.. aku ade beli air laici ari tu.. minum laici tu je la :)



da abes layan hindi muvi tu, aku terase macam nak pg opis la plak.. tapi aku nak bawak macaroni tu je rase macam tak cukup je.. aku pun tetibe teringat, syara dari last 3-4 months dok cakap kat aku, nak cucur ikan bilis.. haaa.. leh ar.. aku pun buat la sket.. :)

da siap, aku tuka2 baju, terus pg opis.. hehehe mmg mereka berdua dok ade kat opis la kan.. tgh wat keje :)
seronok la depa aku datang bawak makanan.. bukan la derang lapa ke ape... saje je buat kunyah2 n hilang bosan.. yang penting, derang hepi sebab aku yang datang hehehehe :P poyo tul aku nih heheheh.

sudahnye, ngan aku2 lepak kat opis :P hahahahaha... selamat menjamu selera ye kawan2 (aku rase da abes da tu)
aku rase hepi la hari nih.. sebab dapat buat memember aku hepi... waaaahhh gitu hehehee...
kawan2.. lenkali kite masak same2 ea :P

Thank you sudi bace :)


No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...