^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Saturday, March 17, 2012

Da lame tak demam..

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera....


Baru Hari Sabtu ni aku masuk keje lepas off 3 hari start dari Rabu lepas. Sebenanye, dari hari Isnin tu lagi aku da rase tak sedap badan. Partner yang patut keje satu shift, MC plak. Means, aku akan keje berdua la ngan temp staft tu. Mujur la ade die. Bayangkan kalau aku sorang, mau pengsan. Haha.. Tu pun da tak larat. Terpk jugak nak amik MC Selasa tu, sebab macam pepening kepale sket. Mmmmm... Bile pk2 balik, takpela. Pegi je la keje sebab Rabu da off.

Memang nak demam sangat la kot, Rabu tu teruk aku sakit. Sampai sakit2 badan + sesendi skali. Pinggang jangan cakap la. Duduk tak kene, baring pun salah. Aku pun menempel je la kat sofa yang ade kat tengah rumah aku tu sambil tgk tv. Rase nak baring ke duduk ke, lantak la. Aku jadi masalah bile nak tido. aku memang tak selesa. Kipas da tentu tak pasang, sebab aku kesejukan.

Dua hari aku berkeadaan mcm tu. Tapi, aku gagah jugak la nak masak ke ape kan. Bukan ade orang gaji hehe.. sentiasa bersweater dan berselimut. Takleh buat menda len. Mujur la tak selsema. Cuma mengalami batuk yang tak teruk.


Jadi, kesimpulannye dua malam tu, aku tak selesa la tido, sakit badan n dapat jugak batuk2 sket. Batuk sikit2 tapi kaw2 punye tangkap kepale. Adeehhh. Sampai la malam tadi, baru la lega sket. Aku tak pulak pg klinik.
                                      

Alhamdulillah, hari nih aku bersemangat bangun tido n pg keje. Hehehehee.... badan, jangan sakit2 lagi ea. ( sakit tu kan boleh menghapuskan dosa-dosa kecik, saba la sket ea MD) ^___________^

Thank you sudi bace.     

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum and Haev a great one, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this ...