^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Thursday, March 22, 2012

Visitor @ iSWec - Infosecurity World Exhibition & Conference 2012

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera....

Aku kebetulan off ari ni.. My BFF Auchak Ika a.k.a Ika kol aku pepagi hehehe... Aku baru plan nak mengemas umah sebenanye sebab aku tgk rumah aku tu berhabuk berdebu macam setahun tak bersapu. Wakaka.. (Rumah aku menghadap ke jalan yang agak sibuk. Mudah berhabuk.)

Hurmmm... Kne pk bebetul balik nih... Ika ajak aku pg tgk pameran cyber security? Biar betul? Aku rase aku hanya akan ternganga je kot nanti kat sane hahaha... Memula aku malas nak pg. Tapi aku rase mcm cian pulak si Ika neh. Bos die suruh pg. Die plak kate "Aku rase tempat tu mesti bosan giler.. Dah la bukan bidang aku" Ermmm... Bos die suruh pegi sane on behalf... Ouuhh... Bese la, company die kan buat bisnes Cyber Security. Ekceli aku bukan la paham sangat company die buat ape. tapi company die dijemput, so, kne la pegi heheheeh... 

Hurrrmmm.... cian plak die. Aku pk2 balik, takpe la... pegi majlis ilmu kan. Walaupun tak faham, aku leh gak nak tambah2 pengetahuan hehehee. Yang best tu, nak pegi naik tren.. yeeeeeehhhaaaaawww!!! :P haaa... mujur la pg opis hour. ok la tu, tak terlalu sesak. aku pun drive la sampai LRT Pandan Jaya, park sane, then jumpe Ika kat PWTC. ok la tu. lame gak tak jumpe Ika.

Sampai sane, diorang tanye aku "You dari company mane?" Hah? Terkejut aku. Aku kate aku datang as personal visitor, bukan dari mane2 company. tapi aku bagi jugak la name company aku alang2 company aku pun buat IT Solutions :) means, make sense la kan kalau aku pg pun ehehehehe :)))

tu yang kat atas pass aku tu tulis name ngan name company skali heheheeh... dah nampak macammmg visitor dari company yang nak pg sane buat study :P padahal, aku pusinggg je ikot si Ika. Ika pun takmo lelame kat situ... khatam satu round, kitorang pun blah. lepas tu pusing sket kat The Mall, belek itu ini sket. lepas tu balik hehehe.. 

Ekceli plan nak lelepak minum ke ape... Skali si Ika kne balik opis before 2pm. Mmm takpe la. Aku pun balik je la. Nanti nak jumpe lagi. Leh balas dendam lepak lain plak. Ehehehehe... Ape pun thanks to Ika sebab bawak aku pg majlis ilmu macam tu. Aku mmg suke kot.. Ehehehe... Lenkali ajak aku lagi ek Ika..

p/s : da lame tak eksesais macam tu. sakit gak pinggang hahahaha... :P

Thank you sudi bace :)   

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this time. I was wandering...