^_____^

My photo
I would like to share, the precious journey of my life. Hanya sebuah blog personal biasa. Sedikit coretan dan pandangan peribadi. Blog ini bukanlah blog untuk mencari info atau blog ilmiah. I just share my story with love and a big heart :)

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

What's new..?

Monday, March 12, 2012

Horror betullahh....

Assalammualaikum dan selamat sejahtera....

Gulp.. Tengok2 balik last post aritu adalah sebulan yang lepas. Giler lame tak update ape2. Ekceli aku punye team kat opis nih dapat projek baru. Daripada 1 projek, skang da jadi 3 projek. Hmm.. tak menang tangan la kan aku. Mane nak belajar buat projek baru lagi, mane nak handle projek lame yang tak putus2 lagik...

Tapi itu kan semua rezeki. Name pun rezeki. Layan je laa. Haa... Skang neh da ok sket la. tapi lam level masih belajar hehe. Ahah... Tapi aku bukan nak citer pasal neh. ini adalah sebab kenape aku tak update kisah2 terbaru aku. Yang aku nak citer neh horror sket la..

Eiiii seram...

Mmmmm mane nak mule ek. Macam ni, aku semalam tido sorang kat umah. House mate aku tak balik lagik. Tak jadi balik katenye. Esok baru balik. Aku pun lek je la. Bukan tak bese tinggal sorang kan, even sebelum ni aku mmg da setahun lebih tinggal sorang.

Al -kisahnye, bile takde orang lain lam umah, aku lebih selesa tido tutup pintu bilik aku tu. Kalau ade housemate, aku suke biar pintu bilik tu terlapang, lampu semua pun akan tutup. Malam tadi kenape tah, aku pasang lampu depan (lampu tu kat dapur). Aku tutup pintu, siap kunci lagik.


Perkara terakhir yang aku ingat, aku bace sms member aku mase tu jam kul 01:48, aku ingat lagik. Tapi tak larat dah nak reply, aku pun tertido.. Aku tido malam tadi mmg asyik masyuukk la... Kirenye takde la terjaga2 ke. Sampai la pagi, aku terkejut dengar bunyi alarm kat henpon aku. Mase aku bangun tu aku nye posisi mengiring ke arah tingkap bilik aku. Aku pun pusing raba2 carik henpon aku ngan mate takmo bukak. Dapat je henpon, aku tgk la, ouhh da pagi. tetibe aku tekejut beruk and terus terduduk.

Pintu bilik aku terlapang luas giler. Aiiikkk? Cmane pintu leh terbukak ni? Aku kunci kot pintu bilik malam tadi. Erm.. Budak2 neh da balik ke? Aku tgk kipas kat luar tak terpasang pun. Ahah... Okey.. Scary.. aku bangun then keluar dari bilik, first thing yang aku tgk, pintu rumah aku. Takde ape2 yang pelik. Selak pintu pun elok je.

Tapi, aku terase something yang janggal. Lampu kat dapur da tutup, tapi lampu kat bilik air plak yang terbukak, dengan pintu yang terbukak sket. Hmmm... Aku mule la teringat-ingat, ade ke tak malam tadi aku pg bilik air? Memang sah, takde. Lantai bilik air pun kering.

Memang agak scary, tapi aku malas nak layan. Aku anggap je la yang aku pg bilik air tapi lam keadaan separa sedar walaupun aku tau yang aku bukan macam tu. Perasaan je kot. Astaghfirullah.
Ya Allah, mintak dijauhkan gangguan jin dan syaitan.

Thank You Sudi Bace.

No comments:

Post a Comment

I love to hear from you :D

Do Not Stop Being Nice To Others

Bismillahirrahmaanirrahim Assalammualaikum and Haev a great one, Actually I didn't plan to write a  long one. Just a simple entry  this ...